Praca w obsłudze klienta wymaga nieustannego kontaktu z ludźmi. Bardzo ważne są w niej umiejętności negocjacji i budowania trwałych relacji. Dobry doradca to taki, który potrafi znaleźć wspólny język z zainteresowanym i zachęcić go do kupna wskazanego produktu. Jednak, jak napisać profesjonalne CV doradca klienta? Zapoznaj się z naszym artykułem, aby poznać wszystkie wskazówki dotyczące tworzenia życiorysu zawodowego.
CV obsługa klienta - dowiedz się:
- CV pracownik obsługi klienta – krok po kroku
- Doradca klienta CV – wprowadzenie, czyli dane kontaktowe
- Podsumowanie zawodowe w CV doradcy klienta
- Doradca klienta – opis stanowiska CV, czyli co wpisać w doświadczeniu zawodowym?
- Wyróżnij swoje CV – umiejętności obsługa klienta
- Obsługa klienta – CV, czyli równie ważna sekcja: wykształcenie i odbyte szkolenia
- Przykładowy wzór CV – doradca klienta
- List motywacyjny – obsługa klienta. Czy warto go dołączyć?

Chcesz CV, które pomoże znaleźć Ci prace?
CV pracownik obsługi klienta – krok po kroku
Każde CV wymaga zawarcia kilku ważnych sekcji, które stanowią jego podstawę. Pisanie zacznij od skompletowania wszystkich istotnych informacji, takich jak dane personalne, doświadczenie, umiejętności, szkolenia i wykształcenie. Jednak, jak zaprezentować się jako cenny kandydat? Skorzystaj z naszych rad!
Doradca klienta CV – wprowadzenie, czyli dane kontaktowe
Na początku swojego życiorysu umieść dane do kontaktu, w tym imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail, opcjonalnie możesz dodać miejsce zamieszkania.

Podsumowanie zawodowe w CV doradcy klienta
Cel zawodowy to nic innego, jak krótkie podsumowanie Twojej dotychczasowej pracy. Możesz tutaj przedstawić swoje najważniejsze osiągnięcia, dzięki czemu wyróżnisz się na tle innych kandydatów. Tworząc tę sekcję, odpowiedz na następujące pytania:
- Kim jesteś? (stanowisko, doświadczenie, wykształcenie)
- Jakie są Twoje najważniejsze umiejętności i osiągnięcia?
- Jakiej pracy szukasz i czego od niej oczekujesz?
Doradca klienta – opis stanowiska CV, czyli co wpisać w doświadczeniu zawodowym?
W obsłudze klienta ważne jest doświadczenie i udokumentowanie swoich osiągnięć, a także wyników. Najbardziej na wyobraźnię rekruterów działają liczby, dlatego za ich pomocą przedstaw swoje sukcesy, np. „W II kwartale 2024 roku uzyskałem najlepszy wynik sprzedażowy w zespole”.
Chcesz CV, które pomoże znaleźć Ci prace?
Wyróżnij swoje CV – umiejętności obsługa klienta
Umiejętności stanowią kluczowy element CV pracownika obsługi klienta. W tej sekcji skup się zarówno na kompetencjach miękkich, jak i twardych.
Przykład:
- znajomość systemu CRM,
- obsługa pakietu Office,
- język angielski – poziom zaawansowany
- łatwość w nawiązywaniu długotrwałych relacji z klientami,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Obsługa klienta – CV, czyli równie ważna sekcja: wykształcenie i odbyte szkolenia
W tej sekcji warto wymienić swój ostatni etap edukacji. Jeśli odbyłeś wartościowe na tym stanowisku kursy czy szkolenia, również je umieść w CV. Może to znacząco zwiększyć Twoje szanse na zatrudnienie, pokazując konkretną wiedzę potwierdzoną certyfikatami.

Przykładowy wzór CV – doradca klienta
DANE KONTAKTOWE
Magdalena Nowak
Tel: 789 456 123
Poznań
PODSUMOWANIE ZAWODOWE
Jestem doświadczonym doradcą klienta z 5-letnim stażem w sprzedaży i obsłudze klienta. Posiadam umiejętności budowania trwałych relacji z klientami, efektywnej komunikacji oraz rozwiązywania problemów. Specjalizuję się w obsłudze w branży e-commerce. Moim celem jest zapewnienie najwyższego poziomu satysfakcji klienta oraz realizacja celów sprzedażowych.
DOŚWIADCZENIE
Doradca klienta
Firma XYZ
03.2022 – obecnie
- Obsługa klientów i doradztwo
- Budowanie długoterminowych relacji z klientami i dbanie o ich satysfakcję
- Realizacja celów sprzedażowych i zwiększanie wyników sprzedaży
- Rozwiązywanie problemów klientów i zapewnianie profesjonalnego wsparcia
- Współpraca z innymi działami firmy w celu optymalizacji procesów obsługi klienta
Doradca klienta/sprzedawca
Firma ABC
01.2019 – 02.2022
- Profesjonalna obsługa klienta oraz doradztwo w zakresie produktów
- Aktywna sprzedaż i realizacja planów sprzedażowych
- Praca z systemem CRM i obsługa zamówień
- Przyjmowanie i obsługa reklamacji
UMIEJĘTNOŚCI
- Doskonała obsługa klienta i umiejętność budowania relacji
- Sprzedaż i negocjacje
- Komunikatywność i aktywne słuchanie
- Rozwiązywanie problemów i obsługa reklamacji
- Znajomość systemów CRM i narzędzi sprzedażowych
- Praca pod presją czasu i wielozadaniowość
WYKSZTAŁCENIE
Studia licencjackie – Zarządzanie i prawo w biznesie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
2015-2018
SZKOLENIA
- Kurs – techniki sprzedażowe
- Negocjacje – kurs podstawowy
- Telefoniczna obsługa klienta – szkolenie dla profesjonalistów
ZAINTERESOWANIA
- Psychologia sprzedaży
- Nowe technologie i ich wpływ na obsługę klienta
- Sport
- Podróże
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
List motywacyjny – obsługa klienta. Czy warto go dołączyć?

Pisząc CV na stanowisko pracownika obsługi klienta, pamiętaj o swoich największych atutach, aby zachęcić jak najwięcej potencjalnych pracodawców i rekruterów. Koniecznie umieść aktualną klauzulę RODO, w przeciwnym razie Twoja aplikacja nie będzie brana pod uwagę. Aby nie popełnić typowych błędów i stworzyć profesjonalne Curriculum Vitae, zachęcamy Cię do skorzystania z naszego Kreatora CV, dzięki niemu Twój życiorys wyróżni się na tle innych kandydatów.
Chcesz CV, które pomoże znaleźć Ci prace?
To też może Cię zainteresować:
- Praca w HR – na czym polega praca w Human Resources i jak zacząć karierę w HR?
- Szablony CV
- Pokolenie X na rynku pracy
- Wzory CV
- Jak napisać list motywacyjny bez doświadczenia? Praktyczne porady i wzory dla konkretnych branż
- Przykładowe CV
- NGO praca – na czym polega? Jak szukać ofert? + wzór CV i listu motywacyjnego